piątek, 9 stycznia 2015

Dobre myśli

Początek nowego roku to często moment podsumowań, a więc nominacja od Gai  do zabawy Dobre myśli potraktuję jako okazję do podzielenia się dobrymi wspomnieniami z roku ubiegłego, jak i z lat poprzednich oraz całkiem odległych ;)
"Nominacja Dobrych Myśli ma na celu przypomnienie sobie ważnych dla nas chwil. Takich, które malują uśmiech na naszych twarzach i powodują, ze nawet pochmurny dzień staje się piękny."

By było chronologicznie, zacznę od dzieciństwa. Byłam szczęściarą, bo z tego okresu nie wyniosłam żadnych traumatycznych doświadczeń, mam za to mnóstwo wspomnień pełnych ciepła. Wiele scen pamiętam zaskakująco wyraźnie, np. chwile spędzone z mamą, która wówczas nie pracowała i poświęcała mi całą swoją uwagę - biedaczka planowała posłać mnie do przedszkola, gdy miałam 3 latka, jednak mój lament podczas próby pozostawienia mnie tam sprawił, że zrezygnowała z pomysłu, rozczulona dziecięcymi łzami. Nie zważając na zapewnienia pani przedszkolanki, że to normalna reakcja, zabrała mnie do domu ;)
Dobrze pamiętam także wyjazdy z dziadkami w wieku lat 2, 3 i 4, gdy wybieraliśmy się na wspólne grzybobranie do Borów Tucholskich, czyli całe 3 tygodnie chodzenia po lesie, a w moim przypadku także bycia noszoną "na barana" przez dziadka, skąd lepiej dostrzegałam grzyby ;)
Po powrocie z jednego z tych wyjazdów w domu pojawił się młodszy braciszek - widocznie zdecydowano, że lepiej, bym wyjechała z dziadkami na czas spodziewanego porodu i pobytu mamy w szpitalu. Ku mojemu rozżaleniu nazwano go Michał, a nie Jaś - upierałam się, że chcę brata Jasia, jak w bajce Jaś i Małgosia :D
Następnie była przeprowadzka z miasta na peryferie, gdzie zamieszkaliśmy w malowniczej okolicy, pośród pól i lasu, choć nadal blisko cywilizacji ;)Tam oczywiście mnóstwo wspomnień pierwszych przyjaźni, pierwszych "miłości", pierwszych imprez, kłótni z rodzicami... cały nastoletni bunt :P
W czasach szkolnych zaczęła klarować się moja fascynacja muzyką: pierwsze występy i zauroczenie niesamowitym uczuciem bycia na scenie, słowa wsparcia od osób spoza rodziny- dało mi to motywację do rozwijania się w tej sferze. Później była szalona decyzja o porzuceniu dziennych studiów anglistycznych na rzecz szkoły wokalno-baletowej, gdy pozytywnie zdałam egzaminy wstępne - wtedy byłam już pewna, że muzyka jest nieodłączną częścią mojego życia i że jestem w stanie bardzo wiele dla niej poświęcić.
Z roku 2014 najważniejsze pozytywne wspomnienia wiążą się z drobnymi sukcesami na mojej drodze jako wokalistki: 2 wydane single (gatunku trance), z czego jeden został doceniony przez wielu trance'owych DJi, a drugi jest całkiem świeżutki i czeka na swoją szansę ;) No i oczywiście przejście przesłuchań na wokalistkę na kontrakt do Japonii, wyjazd, praca tutaj... niezwykłe przeżycie, które pozostanie w mojej pamięci do końca życia!

Miło było tak sobie z Wami powspominać;) Teraz kolej na nominowane przeze mnie:
zatrzymacpiekno.blogspot.com
http://ann4run.blogspot.com
positivefitlife.blogspot.com
theway-tohappiness.blogspot.com
biegalnia.blogspot.com

P.S. Ze względu na zainteresowanie w komentarzach, dodaję linki do singli z moim wokalem:
http://www.beatport.com/track/never-let-go-original-mix/6125816
http://www.beatport.com/track/beneath-the-mask-original-mix/5499407

Oraz filmiki, na których je wykonuję :)




Więcej moich wykonań na moim kanale YT:
http://www.youtube.com/channel/UC0wBut5aMvSI2H7YGdI4evA

21 komentarzy:

  1. Wooow, wydajesz single! :) Super, kurcze, też zapomniałam, że pojawiłam się na jednej płycie w tym roku. To takie nieziemskie uczucie. Gratuluję, gratuluję! Brawo! :D Poproszę bilet na koncert ;)) Życzę dalszego rozwoju vocalu i kariery ^^

    Dziękuję za nominację do Dobrych Myśli. Swoje już zamieściłam 3 stycznia, pod koniec tego postu: http://positivefitlife.blogspot.com/2015/01/sprawies-mi-wielka-rewolucje-2014-roku.html Może skusisz się, by obejrzeć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A mogę zapytać o płytę, na której się pojawiłaś? :)

      Usuń
  2. O jej ja bym chciała posłuchać Twoich singli:) Jesteś bardzo interesującą osobą, życzę Ci żeby kolejny rok spełnił następne Twoje marzenia!

    Dziekuję za nominację postaram się niedługo umieścić taki wpis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, też jestem ciekawa twórczości Rity, z przyjemnością bym posluchala, oczywiście życzę dalszych sukcesów :)

      Usuń
    2. Edytowałam post, dodając wspomniane single i ich wykonania :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Nie wiem czemu nie mam głosu na beatport, moze mój laptop szwankuje, ale przejrzałam YT i jestem pod wrażeniem, masz piękny głos:))

      Usuń
  3. Właśnie. Jak będziesz odbywać trasę koncertową w Polsce (najlepiej gdzieś na północy :D) to daj znać, bo na pewno wpadnę. :*
    Miło się czytało Twoje wspomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jeśli kiedyś mnie to spotka, to na pewno dam znać ;)

      Usuń
  4. Chyba się dwa linki dublują, zaś nie ma nic o moim blogu. Nie jestem już nominowana?

    Podziwiam ludzi, którzy odnajdują swoją drogę i żyją z pasją. Ciekawa jestem tych dwóch piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błąd i dziękuje za zwrócenie uwagi, już poprawione :)

      Usuń
  5. Gratuluję pięknych osiągnięć i trzymam kciuki za 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w 2015! :) Życzę jeszcze więcej sukcesów, jesteś wielka!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo dobrych myśli, gratuluję i życzę żeby było tak było :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za linki, chyba wszystkie przesluchalam :) masz świetny głos, życzę Ci dalszych sukcesów w tym kierunku !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dobre myśli..:) Przesłuchałam single, jestem pod wrażeniem! :) Powodzenia w rozwoju kariery.. ;)

    OdpowiedzUsuń