piątek, 30 stycznia 2015

3 miesiące pracy jako wokalistka - małe podsumowanie ;)

Jutro ostatni występ w Japonii i robię się sentymentalna;) W każdym razie chciałam się podzielić z Wami swoimi wrażeniami nie z samego pobytu w kraju kwitnącej wiśni, ale z wykonywania swojego zawodu - śpiewania :)
Oczywiście od samego początku byłam bardzo podekscytowana, że dostałam ten kontrakt, miałam jednak obawy, że codzienne (prawie - przez 3 miesiące miałyśmy tylko 4 dni wolnego) powtarzanie tych samych utworów zwyczajnie mnie znudzi. Na początku byłam też mocno zestresowana - podczas pierwszych występów nasza agentka bacznie obserwowała każdy mój gest, ruch, wysłuchiwała błędów. Kiedy jednak poradziłam sobie z tą presją, występy zaczęły mi sprawiać ogromną radość i do tej pory wychodzę na scenę podekscytowana. Z tą pracą ciężko będzie się pożegnać :(
Ale to właśnie zmotywowało mnie do pracy nad własnym materiałem muzycznym - podczas pobytu w Japonii napisałam piosenki na album, którego produkcję już zleciłam profesjonalnemu studio i po powrocie nagram wokale oraz ukończymy całość. Niezmiernie się cieszę, ekscytuję, ale i stresuję. Ale o tym później, teraz czas na podsumownaie, a nie plany na przyszłość;)
Ten czas spędziłam zatem nie tylko na występach, ale i nagrywaniu własnego materiału. Autorskimi utworami jeszcze się z Wami nie podzielę, za to pokażę Wam filmowy skrót moich występów scenicznych, a także filmikiem nagranym "za kulisami" ;) - covery utworów w stylu trance


9 komentarzy:

  1. Ależ masz rozpiętość głosu, świetnie, bardzo mi się podoba ! Życzę Ci dalszych sukcesów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dalszych sukcesów Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję fantastycznej przygody i cieszę się, że zadziałała na Ciebie mobilizująco :D Życzę Ci jak najwięcej sukcesów wokalnych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz na scenie :). Jak reszta życzę dalszych sukcesów i występów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że spełniasz marzenia! Oby tak dalej, powodzenia we wszystkim, talent nie może się zmarnować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, gorąco Ci kibicuję:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super głos :D Trzymam kciuki żebyś spełniła swoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję świetnego kontraktu. Jakaś gwiazda! ;D
    Trzymam kciuki, aby z nagrywką poszło wszystko łatwo i bez problemów. Wiem, jak to różnie bywa :))

    OdpowiedzUsuń