poniedziałek, 6 lipca 2015

Odnaleźć przyjemność na nowo ;)

Kiedy ostatnio zrobiliście coś tylko dla przyjemności? Ja muszę przyznać, że obecnie narzucam sobie wygórowane cele i ambitnie je realizuję, co bardzo mnie cieszy, jednak zauważyłam, że poczucie obowiązku zaczyna odbierać mi radość z tego, co przecież kocham robić! Dlatego powiedziałam sobie "dość" i postanowiłam zmienić podejście.
Jednym z wyników tego przemyślenia było nagranie swojej wersji piosenki pop, którą bardzo lubię, a która niekoniecznie pasuje do mojego obecnego repertuaru. Mimo wszystko nagrałam ją wraz z filmikiem, na którym też postanowiłam po prostu dobrze się bawić. Od razu spotkałam się z mieszanymi opiniami - są miłe słowa, ale i te negatywne. Jednak nie przejmuję się tym, bo czasem trzeba po prostu się pobawić tym, co się robi!
Możecie sami się przekonać, jak to wypadło. Śmiało komentujcie - polubiajcie lub hejtujcie :P

16 komentarzy:

  1. Kiery robiłam coś dla przyjemności? Dzisiaj zjadłam pół czekolady. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na taką przyjemność też trzeba sobie od czasu do czasu pozwolić;)

      Usuń
  2. Zdecydowanie każdy powinien mieć taką pasję, dzięki której się rozwija i czuje się szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać pasję w tym co robisz :) Podążaj w tym kierunku:) Moim zdaniem masz bardzo ciekawy głos.Twoja barwa głosu przypomina mi barwę Vanessy Paradis :) Próbowałaś coś z jej repertuaru śpiewać? np. Joe Le Taxi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :) Styl Vanessy jest mi jak najbardziej bliski, choć nigdy nie pomyślałam o publicznym wykonaniu żadnego z jej numerów ;)

      Usuń
    2. Musisz spróbować :)

      Usuń
  4. dziś jeszcze jakiś specjalnie przyjemnych rzeczy dla siebie nie robiłam, ale wieczór jeszcze przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie kończę urlop to była przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdziwa przyjemność ;) ja na swój muszę jeszcze poczekać...

      Usuń
  6. Mnie ciekawi Twój głos. Jest bardzo przyjemny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć, bo nie każdemu przypada do gustu ;)

      Usuń
  7. Super, że robisz to co lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz dźwięczny głos :-) A ten dotychczasowy repertur też sprawia Ci przyjemność? Spotykam się czasami z opiniami, że nie każdy może śpiewać, co chce, tylko to, co mu każą (na przykład)... Na przyjemności niewiele czasu zostaje, dlatego staram się nawet w myciu okien znaleźć coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię repertuar, nad którym obecnie pracuję, jednak nagrywanie albumu wymaga cierpliwości i dyscypliny, po kilku miesiącach pracy odczuwam po prostu zmęczenie. Dlatego też miałam ochotę zaśpiewać coś tylko dla przyjemności, zabawy :)

      Usuń