poniedziałek, 9 czerwca 2014

Czas na metamorfozę ;)

Sporo ostatnio działo się w moim zawodowym życiu - w sensie pozytywnym, choć kosztowało mnie to sporo stresu. Skutkiem tego powrócił 1 z 9 zgubionych w ubiegłym roku kilogramów. Powiedziałam więc "dość": zrobiłam więc dietowy rachunek sumienia i zdałam sobie sprawę, że sporo odstępstw zagościło w moim jadłospisie. Wróciłam więc do dobrych nawyków, eliminując słodkie przekąski i podjadanie. Zaczęłam też fat burningowy trening interwałowy i już są efetky- waga wróciła do normy :) Może nawet z rozpędu zgubię dodatkowy kilogram, co łącznie da 10 kg mniej?
Dodatkowo odważyłam się na zmianę koloru włosów. Niby kilka lat temu rozjaśniałam je, jednak wówczas zaczęłam od delikatnych pasemek, a tym razem od razu rozjaśniłam całość. Co myślicie o tym nowym wizerunku? ;)
 
 


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze. Wyglądasz świeżo. Pasuje Ci jasny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pogodnie i naturalnie wyglądasz, sylwetka nienaganna wg mnie :-) Zresztą tańczysz, więc pewnie łatwiej ci utrzymać zgrabną sylwetkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) taniec to świetna forma aktywności fizycznej, polecam każdemu! Dla mnie jest też motywacją do dbania o dobrą formę, która jest do tego niezbędna

      Usuń
  3. Kolor włosów jest naprawdę ładny, idealnie pasuje :>
    A sylwetka jest baardzo ładna, zgrabna przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń