środa, 18 czerwca 2014

Premierka ;)

Dziś znów będzie muzycznie ;) 16/06/2014 utwór z moim wokalem został oficjalnie wydany przez wytwórnię AEZ Recordings. Już przedpremierowa publikacja spotkała się z ciepłym przyjęciem, kawałek został także zaprezentowany w audycji poświęconej temu gatunkowi muzycznemu.
Jestem bardzo szczęśliwa :) to niesamowite, jak stopniową realizują się kolejne moje plany i ambicje! Nie mam już wątpliwości, że wszystko jest mozliwe, jeśli tylko krok po kroku dąży się do celu.
Zmotywowało mnie to też do pracy nad swoim odżywianiem i wyeliminowaniem śmieci. Nie wierzyłam, że moge żyć bez czekolady, a od kilku dni jej nie jem i czuję się świetnie, czuję się wolna ;) Wiem, że przyjdą jeszcze cięższe chwile - pod każdym względem. Jednak teraz chcę cieszyć się tą euforią pozytywnej energii... i podzielić się nią z Wami ;)
Korzystając z długiego weekendu przygotuję wpis z fotkami moich ostatnich przepisów na zdrowe, lekkie,a pyszne i pożywne dania, dzięki którym czuję się ostatnio tak dobrze;)

Dziś jednak, kontynuując temat, wspomniany utwór.

Moje wykonanie wokalu, czyli małe "making of":


Cały utwór:


A tu single wraz z remixami jest dostępny ;)
http://www.beatport.com/#release/beneath-the-mask/1318441

Można śmiało krytykować ;)

3 komentarze:

  1. W krytyka nie będę się bawić, bo na muzyce raczej się nie znam, w każdym bądź razie, głos masz ładny :-)
    To jest chyba ta mała tajemnica sukcesu,tak zwane zasiewanie ziarna. Coś się udało i czujesz zmiany całą swoją osobą, jednocześnie skupiając się na nich, co znów otwiera drogę do kolejnego postępu. Najważniejsze to zacząć i zaszczepić w sobie ten pęd do zmiany, zamiast tkwić w miejscu z tekstem "to pewnie i tak się nie uda".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- jest to też praca nad sobą, ciągłe motywowanie się, by cierpliwie dążyć do celu

      Usuń
  2. Dopiero odkryłam ten wpis, utwór niesamowity! Wole jednak bez remiksu...

    OdpowiedzUsuń