czwartek, 15 października 2015

Oficjalna premiera mojego singla w serwisach muzycznych! I inne newsy :)

Mój singiel "We Believe" jest już dostępny w serwisie muzycznym beatport!
https://pro.beatport.com/release/we-believe/1618243

Teledysk do singla - dla osób, które jeszcze nie oglądały lub dla przypomnienia;)


Singiel wydany został przez włoską wytwórnię ChronoWorld Records, należącą do amerykańskiego koncernu Proton Music. Co ciekawe, wytwórnia zaproponowała wydanie całego mojego albumu! 

Ponadto, nawiązałam współprace z agencją koncertową, która zajmie się moim managementem.
www.victoria-studio.eu


Dodatkowo news na temat mojego singla i teledysku pojawił się w serwisie  http://www.muzyczneabc.pl:





To wszystko drobne kroczki, jednak patrząc wstecz widzę, jak wiele zmieniło sie w moim życiu na przestrzeni ostatnich trzech lat, kiedy to postanowiłam wziąć się na odwagę i przewrócic swój świat do góry nogami, zacząć działać i dążyć do swoich celów! Przede wszystkim widzę ogromną zmianę w sobie samej, a to jest tak na prawdę najważniejsze... Zwalczyłam mnóstwo kompleksów, które mnie powstrzymywały, przestałam zwlekać, odkładać na później, zaczęłam tworzyć plany działania i je realizować... To zmieniło moje życie osobiste, moją pracę (moje główne zarobkowe zajęcie to wciąż praca na etacie w biurze),a także moją działalność muzyczną. Wciąż wiele pozostaje do zrobienia, do poprawienia, ale te pierwsze kroki dają ogromną motywację do dalszych działań.

Bardzo jestem ciekawa, co będzie dalej! Dziękuję wszystkim, którzy trzymają za mnie kciuki :)


7 komentarzy:

  1. dalej będzie tylko lepiej :) kto wie, może za 5 lat będę miała powód do dumy, że znana piosenkarka Rita Raga komentowała moje posty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby można było kliknąć 'Lubię to' to miałabyś lajka ode mnie :D Podbijam!:))

      Usuń
  2. Prezencję masz wspaniałą, jeżeli będziesz jeszcze nad tym pracować, to będzie wyłącznie Twoja absolutna doskonałość. Życzę Ci zadowolenia z pracy i samych głośnych efektów, bo warto, by świat Cię zobaczył!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. cieszę się twoim sukcesem! :)
    Dalej już będzie coraz coraz lepiej, trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak może myć jeszcze lepiej? Co jeszcze jest możliwe? Ja zawsze to powtarzam i zaczynam dostrzegać nowe mozliwości i tego też Ci życzę i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat wiem, czego dalej bym chciala. Ciekawa jestem tylko, co sposrod tych planow sie powiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę dalszych sukcesów Kochana ;*! Podoba mi się teledysk :)

    OdpowiedzUsuń