wtorek, 18 sierpnia 2015

Gdański weekend :)

Ostatni weekend spędziłam w Gdańsku. Zdecydowałyśmy się z koleżankami na spontaniczny wypad głównie ze względu na organizowaną wówczas imprezę, a przy okazji skorzystałyśmy z pięknej pogody.

 
 
Ekipa gotowa na podbój Trójmiasta :P

Szykując się na imprezę - dzień pierwszy;)
 
 
Tak prezentowała się scena na Future Sound of Egypt 400, czyli imprezie trance, która była powodem naszego wyjazdu. Piękna muzyka i świetni ludzie, niestety awaria prądu zepsuła nieco całokształt. Nie przeszkodziło mi to jednak wyszaleć się przy dźwiękach mojej ulubionej muzyki ;)
 
 
A tak na imprezie prezentowałam się ja :D Lekka inspiracja Egiptem, nawiązując do nazwy i genealogii imprezy

 
 
 Sporo czasu spedziłyśmy też na plaży, a właściwie na plażach, bo zwiedziłyśmy Gdańsk Brzeźno, Stogi i Sobieszewo;)

 
 
 
 

 
 
Osobiście wolę spędzać czas w wodzie, niż opalając się, a więc poszalałam ;) Warunki sprzyjały, bo woda była dość ciepła jak na Bałtyk, a do tego były cudowne fale - to uwielbiam w naszym polskim morzu najbardziej! :D
 
 
Szykując się na imprezę drugiego dnia. Selfie łazienkowe :P
 
 
 Sobotnie imprezowanie w Sopocie - Klub Atelier, przy plaży
 


Weekend minął w mgnieniu oka, jednak czuję się naładowana pozytywną energią i zdystansowana do stresującej codziennośći. Zresztą niebawem czeka mnie urlop i wymarzony wyjazd wakacyjny ;)

13 komentarzy:

  1. dobrze trafiliście, bo jeszcze w czwartek plaże w Gdańsku były zamknięte z powodu sinic (ale można było się opalać). i też spędziłam wieczór soboty w Sopocie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piątek i sobotę gdańskie kąpieliska też były zamknięte, dlatego wylądowałyśmy w Sobieszewie;)
      Jaki ten świat mały, a wszystkie drogi prowadzą do Sopotu - tak odnośnie sobotniego wieczoru :P

      Usuń
  2. Suuuper wypadzik :) Ja niedawno też byłam na weekend w Gdańsku, pozwiedzałam troszkę, a na plaży byłam w Brzeźnie :) Było świetnie! :) U Ciebie widzę po wpisie i fotkach, że spędziłaś wspaniale czas. Cieszę się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że udało Ci się wypocząć nad naszym polskim morzem. :)
    Polskie plaże są najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Plaże są piękne, zresztą mam sentyment do tego morza, jego klimatu :)

      Usuń
  4. Śliczny masz ten top (staniczek) :). Fajnie, że tak podładowałaś akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że świetnie się bawiłaś :) Też uwielbiam takie wypady i korzystam kiedy tylko mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudnie wyglądałaś i widać,że dobrze zorganizowałyście sobie czas :) A tak swoją drogą, nie pamiętam już kiedy przechadzałam się po urokliwej, gdańskiej starówce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Gdańsk jest piękny, na prawdę warty zwiedzenia :)

      Usuń
  7. No to sobie ładnie wyrzeźbiłaś talię, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń