wtorek, 25 sierpnia 2015

Występowo - premierowo ;)

Ostatnimi dniami miałam kiepski nastrój - formalności w związku z wydaniem mojego singla i teledysku ciągną się niemiłosiernie, w związku z czym data premiery nadal nie jest potwierdzona... Czułam się przybita faktem, że wkładam w swoją pracę całe serce, a jej efektów nie da się zaprezentować z przyczyn ode mnie niezależnych... Tymczasem jednak zaproponowano mi występ na miejskim festiwalu, co nadało tempo mojej pracy na ostatnie dni :) Będzie to także okazja do premiery innego mojego numeru - ten utwór nie jest taneczny, ale również pochodzi z materiału przygotowywanego na moją płytę. Przygotowałam do niego "Lyrics Video" - zapraszam do obejrzenia poniżej. Jeśli natomiast będziecie w sobotę w okolicach Dąbrowy Górniczej, to zapraszam na mój występ podczas Festiwalu Ludzi Aktywnych, podczas którego wykonam piosenkę premierowo na żywo :)
Przy okazji dotarło do mnie, że nie ma co się spieszyć, bo pewne rzeczy i tak się wydarzą, kiedy przyjdzie na nie czas :) A więc cierpliwie czekamy na oficjalny teledysk i singiel :D



A dla zainteresowanych sobotnim występem:



11 komentarzy:

  1. życzę powodzenia ;) spełniaj marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, a piosenkę chętnie za chwilę odsłucham! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto czasem cierpliwie poczekać :). Powodzenia na festiwalu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Trzymam kciuki za udany występ :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój głos dociera do takiej cząstki mnie, gdzie wytwarzają się łzy. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, to chyba najładniejszy komplement dla mojego wokalu ;)

      Usuń
    2. Kochana, to akurat sama prawda. Włączyłam po raz kolejny i mam te same uczucie. :)

      Usuń
  6. Ta piosenka mogłaby być grana w radio, mam nadzieję, że dostanie taką szansę :-) Czasami słyszę takie beznadziejne "przeboje", że myślę, "kto ich tam wpuścił", a Twoja piosenka jest melodyjna i wpadająca w ucho i taka pozytywna w brzmieniu. Np. nie cierpię "Boso" Karpiela-Bułecki, od jej dźwięku tak mi się smutno robi, jak na pogrzebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem krótko Pięknie! Życzę Ci powodzenia w spełnianiu marzeń :)

    OdpowiedzUsuń