czwartek, 28 maja 2015

Mój pierwszy teledysk!

Wspominam co pewien czas o swojej działalności artystycznej i o tym, że po powrocie z kontraktu w Japonii zaczęłam nagrywać własną płytę. Na dzień dzisiejszy duża cześć materiału jest gotowa, wybrany został także materiał na pierwszy singiel, do którego powstaje teledysk. Zdjęcia zostały już nakręcone. Teraz materiał będzie montowany, co zajmie kilka tygodni, jednak już teraz chcę podzielić się z Wami fotkami z planu zdjęciowego!
Sceny z moimi wokalami
Sceny aktorskie
Z tancerkami


Sceny tańca

Mój wokal oraz taniec w tle

Zabawa koloroymi proszkami ("Holi")

 
 
Efekty tejże zabawy ;)
 
 
To oczywiście mała cęść scen, które znajdą się w teledysku :) Sama jestem ciekawa efektu końcowego! ;) A jak Wam się podobają zdjęcia? ;)

13 komentarzy:

  1. Super, wielkie gratulacje! Czekam w takim razie na cały teledysk:))
    ps. super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Na pewno podzielę się tu z Wami efektem końcowym, zapraszam więc do zaglądania :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hihi tak właśnie miało być - kolorowo i pozytywnie;)

      Usuń
  3. Hej Kochana! Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award. :)
    Mam nadzieję, że będziesz chciała wziąć udział w zabawie :)
    http://keepdestination.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award.html

    Gratuluję teledysku! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz wystrzałowo! Super wyglądają zdjęcia. Czekam na teledysk ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super zdjęcia :D i gratuluję spełniania własnych marzeń, mocno zaciskam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację! Świetnie wyglądasz, na pewno teledysk wyjdzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością :D :*!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Bardzo ładnie wyglądasz i gratuluję poświęcenia. Ps. Czym farbujesz włosy bo kolor masz obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Moje włosy już przeszły wiele, najpierw były rozjaśnione pasemkami (rozjaśniaczem), potem pasemka + farba, a od jakiegoś czasu - L'Oreal Majirel High Lift odcień Beige.

      Usuń
  9. Dzięki za odpowiedź. No to powiem Ci że wyglądają cudnie na tyle zabiegów. Widać ze dbasz o nie :) i jestem pod wrażeniem że z tak ciemnych udało Ci się przejść na tak jasne i że nie widać aż tak bardzo odrostów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń