środa, 12 listopada 2014

Showtime! ;)

Tym razem opowiem Wam o tym, co faktycznie jest celem mojej wyprawy, czyli występach :)
Przede wszystkim muszę przyznać, że nasza tutejsza publiczność jest cudowna - składa się z gości uzdrowiska, zwykle zatem są to osoby w podeszłym wieku, ale zdarzają się także młodzi. Jednak bez względu na wiek potrafią się świetnie bawić, a do tego bardzo kulturalnie. Podczas występów często zaczynają śpiewać i tańczyć, pozdrawiają nas, ogólnie widać, że cieszą się zabawą. Alkohol spożywają umiarkowanie. Po występie witamy się z nimi, starają się z nami porozmawiać, choć bariera językowa jest wyraźna. Generalnie jednak nigdy nie zdarzyło mi się jeszcze mieć tak bliskiego i tak bardzo pozytywnego kontaktu z publicznością, jak tutaj. Tym bardziej cieszę się na każdy dzień w pracy :D

Chciałabym podzielić się z Wami kilkoma fragmentami nagranymi przez naszą managerkę.

Finał pierwszej części show, w którym występujemy wszystkie na raz - ja na wokalu + tancerki :)

Moje wykonanie Paparazzi, podczas którego słychać, jak kilka osób woła mnie po imieniu - byli na prawdę super! :D

Lekko taneczne wykonanie Livin' La Vida Loca;)


I jeszcze Hung Up, niestety z niskiej jakości dźwiękiem


I jak Wam się podoba? :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne występy :D gratuluję i mega zazdroszczę takiego wyjazdu :D trzymam kciuki, za to, żeby przez cały wyjazd dobrze się bawiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!:* Na przedostatnim filmiku masz śliczny komplecik :) Występy super :D!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za cały japoński projekt :)

    OdpowiedzUsuń