sobota, 5 września 2015

Premiera mojego singla i teledysku! :)

Kochani! Mój singiel z teledyskiem wreszcie doczekał się premiery :) Dziękuję wszystkim, którzy czekali na publikację!

Zapraszam zatem do obejrzenia i wysłuchania efektów kilku miesięcy pracy mojej i moich współpracowników. Utwór jest taneczny i pozytywny, do czego nawiązuje teledysk. Pomysł zainspirowany został kulturą Indii, m.in. festiwalem kolorów Holi. Znalazły się w nim sceny tańca w stylu nawiązującym do Bollywood, a także element fabularny - historia miłosna ;) Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić, oglądając! :)

Będę wdzięczna za Wasze komentarze - tutaj czy pod filmikiem na youtube, a także "kciuki w górę" oraz udostępnianie tego materiału dalej :)


17 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Bardzo mi się podoba! :)
    Gratuluję z całego serduszka! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Spodoboło się i to bardzo! Tylko nie wiedziałam, że będzie po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Piszę zarówno po polsku, jak i po angielsku. Akurat ten singiel bardziej "międzynarodowo" ;)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądałaś i świetnie się ruszasz :) Gratuluję i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto, żyjesz w moim stylu, prowadzisz życie w moim stylu, pierwszy raz spotykam się z Twoją twórczością.
    Gratuluję Ci singla, na pewno będę Cię tu śledzić, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam! Też będę odwiedzać Twój blog :)

      Usuń
  5. widzę, że dopracowane pod każdym kątem. napracowaliście się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staraliśmy się ;) Cieszę się, że to widać! :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie zrobiony teledysk i fajne tańce :D
    Wybacz mi za tę uwagę (zboczenie zawodowe), ale myślę, że powinnaś poćwiczyć nad akcentem angielskim z jakimś nativem albo anglistą, żeby Twój głos jeszcze lepiej brzmiał :)
    Gratuluję i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tutaj u Ciebie pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba :) Świetny singiel :) Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Super! Świetna robota. Jestem naprawdę pod wrażeniem :) Nie ma to jak spełniać swoje marzenia i się realizować w tym co się lubi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Praca przy teledysku to musi być fajne doznanie :) Super! Gratuluję! A ten chłopak z dziewczyną znali się wcześniej? Są bardzo naturalni! Ty to wiadomo jak "ryba w wodzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteśmy pod wrażeniem teledysku :) Wygląda bardzo profesjonalnie! :)
    Musisz czuć się wspaniale gdy spełnia się takie marzenie :)

    OdpowiedzUsuń