czwartek, 30 stycznia 2014


Witam serdecznie!

Postanowiłam założyć blog, który stanie się rodzajem dziennika, w którym zapisywać będę swoje przemyślenia, jednocześnie dzieląc się nimi, czytając komentarze – będzie zatem służył refleksji.

Tematyka, jaką chcę poruszać, to przede wszystkim rozwój osobisty: dążenie do sukcesu w różnych dziedzinach życia, motywacja, zdrowie- czyli to, co zajmuje moje myśli przez większość czasu :)

Przybliżę nieco mój obszar zainteresowań: jestem wokalistką i autorką piosenek, występuję też jako tancerka i DJane.
Swoją muzyczną przygodę zaczęła jako wokalistka i kompozytorka w szkolnej kapeli. Po ukończeniu Studium Wokalno-Baletowego przy Gliwickim Teatrze Muzycznym zaczęłam występować jako DJane i tancerka w klubach muzycznych. Ponieważ tęskniłma za śpiewaniem, nawiązałam współpracę z producentem Progressive House, Elnanterem, która zaowocowała kilkoma wydanym singlami w roku 2013.
Obecnie nagrywam wokale dla producentów EDM (Elnanter, Robert Prime, Adam Rockney), a także tańczę i śpiewam w grupie indyjskiej Taal, wykonując choreografie Bollywood i Odissi, jak również piosenki Bollywood, Hindi pop i pieśni Bengalskie.

Na tym polu obecnie się koncentruję i chcę odnieść na nim sukces. Co to dla mnie oznacza? Współpracę ze zdolnymi, uznanymi producentami, występy na żywo, a docelowo – wydanie własnych, całkowicie autorskich utworów.

Te marzenia towarzyszyły mi od wielu lat, brakowało mi jednak odwagi i determinacji, by je realizować. Szukam motywacji i rad w poradnikach, m.in. coachingowych, i muszę przyznać, że ciągle wiele mi jej potrzeba.

Myślę, że jest to typowy problem naszej polskiej mentalności. Od dziecka wpaja się nam raczej, że należy być skromnym, niż pewnym siebie. Mówienie o sukcesie nie jest popularne. Trudno w takich warunkach nie wykształcić w sobie poczucia, że nie warto marzyć ani stawiać sobie ambitnych celów.

Ja jednak postanowiłam spróbować. I o tym właśnie będzie mój blog. Poruszę również tematykę powiązaną z realizacją swoich celów, m.in. fitness, zdrowy styl życia, motywacja.

Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które zainteresują moje skromne przemyślenia i wyrażą tutaj także swoje zdanie :)

1 komentarz:

  1. Życzę powodzenia w spełnianiu wszystkich Twoich celów no i również w prowadzeniu bloga :) Będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń