poniedziałek, 4 stycznia 2016

Dawno mnie tu nie było...

Ten czas zleciał bardzo szybko - miałam ostatnio trochę występów, nagrywałam też nieco w studio i w domu. Ponadto w mojej biurowej korporacyjnej pracy trafił mi się awansik, więc musiałam nieco podkręcić tempo... I w ten sposób bloga nieco zaniedbałam, a przy okazji także zdrowie, bo nabawiłam się (po raz kolejny) problemów z żołądkiem i czeka mnie niebawem gastroskopia...
Zmusiło mnie to do uspokojenia się i uporządkowania swojej diety, planu dnia itd, by nadmiernie nie stresować i nie eksploatować organizmu. Jednocześnie odczuwam jednak żal, że mam tyle energii do działania, tyle pomysłów, a także motywacji, jednak mój organizm wyraźnie za mną nie nadąża :( Postanowiłam więc pogodzić się z faktem, że czas upływa niezależnie od moich chęci, w związku z czym jestem w stanie wykonać tylko pewną ograniczoną ilość aktywności... To zdecydowanie mniej, niż nakazuje mi ambicja, jednak muszę się z tym po prostu pogodzić...

Wystarczy jednak narzekań! Pozytywną stroną był fakt, że musiałam przestrzegać ścisłej diety również w święta, w skutek czego ten czas nie odbił się na mojej figurze negatywnie ;) 

Ponadto moge podzelic się z Wami moimi muzycznymi "nowościami" ;)

Po pierwsze, dostałam się do finału konkursu internetowego "The Voice of Radio Strefa Muzy 2", dzięki czemu radio to emitowało moje wykonania;) Oto jedno z nich:


Ponadto pracowałam nad blogiem prezentującym moją muzyczną działalność komercyjną. Zapraszam do obejrzenia, a gdyby ktoś z Was potrzebował występu na imprezę okolicznościową, firmową itp, to zapraszam do kontaktu :)

Na koniec kilka filmików, które w ostatnim czasie nagrałam:

Cover mojego ulubionego utworu Lady Gagi w wersji akustycznej:



Moja taneczna propozycja na Karnawał. Utwór można pobrać za darmo tu:https://soundcloud.com/gosiagrudniak/rita-tylko-tancz-radio-edit?in=gosiagrudniak/sets/rita-tylko-tancz


Piosenki świąteczne, które wykonywałam na jednej z oprawianych imprez firmowych:


Niebawem pojawią się kolejne przepisy - powstaje ich teraz sporo, bo zwyczajnie nie mogę jeść wielu kupnych potraw, muszę więc kombinować w kuchni ;)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesów i witam :) W NR życzę jeszcze więcej pozytywnych zdarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na te wpisy kulinarne! :>
    http://sangbre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, gratuluję sukcesów :) !! Oby coraz więcej ich na Twoim koncie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe sukcesy, wiedziałam, że jak Cię tu nie ma, to na pewno nie próżnujesz! :)
    Stronę sobie już wklepałam.
    Problemy powinny Ci ustąpić w ciągu tygodnia, ale jeżeli jeszcze dłużej po świętach będą Cię męczyć to faktycznie lepiej oddać się w ręce medyka. Nasza kochana rodzinka... ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety te problemy to nie po świętach - zaczęły się wcześniej i były tak nasilone, że konieczne są dalsze badania :( Ale przy odpowiedniej diecie jest ok i oby tak pozostało :)

      Usuń
  5. Życzę w tym orku samych sukcesów i współczuję z tym żołądkiem, sama mam zapalenie i teraz znów muszę brać leki z grupy IPP i również czeka mnie gastroskopia :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pniesz sie do góry widzę:) powodzenia i gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, spełniaj marzenia i wspinaj się na sam szczyt! Gratuluję sukcesów! :*

    OdpowiedzUsuń