czwartek, 9 czerwca 2016

Już jest.. premiera! ;)

Dziś miała miejsce premiera mojego nowego numeru. Jego krótki opis? ładne dziewczyny, zdolne tancerki, szybki samochód i... mnóstwo pozytywnej energii! :) 





A jak powstała ta z pozoru banalna piosenka? Promienie Słońca napisałam jeszcze w ubieglym roku, gdy mieszkałam i występowałam w Japonii, dokładnie w górach na północy, a dokładnie - zimą... Za sprawą ciężkiego klimatu wspaniała przygoda zamieniała się chwilami w mały koszmar. W takich właśnie chwilach zwątpienia tęskniłam za latem, za domem i za bliskimii. W jednej z tych chwil powstał utwór :)



Tak na prawdę to nie tylko piosenka o słońcu, lecie i dobrej zabawie, ale także o korzystaniu z życia, cieszenia się zdrowiem i miłością, dopóki trwają, oraz o przeżywaniu trudnych chwil z usmiechem i pozytywnymi myslami o lepszych czasach, które zawsze są jeszcze przed nami! :)

Ze słonecznymi pozdrowieniami ;)



8 komentarzy:

  1. Fajny teledysk, gratuluję spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie pozytywne! Oby klip ruszył w świat i zwojował wszystkie orientalne gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teledysk pełen energii, zachęca do korzystania z ciepłych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i niech się wszystkim układa. bo lato właśnie niesie takie optymistyczne przesłanie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne,ma tekst refrenu już po chwili wpadł mi do głowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Widzę że idziesz do przodu jak burz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cieszę się, że spełniasz swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń