poniedziałek, 4 kwietnia 2016

U mnie znów pracowicie ;)

Kolejny raz wracam po przerwie, która (kolejny raz) spowodowana była nadmiarem pracy... Doperio w ten weekend udało mi się nieco odpocząś, spędzić czas na łonie natury - w ogrodzie u mojego M. oraz na wycieczce rowerowej :)


 W ogrodzie podziwiałam wiosnę ;)



Pszczoły też juz otworzyły sezon ;)


A co się u mnie dzieje? Kolejny raz dzieje się muzycznie ;)
-Dopracowuję nowy singiel i przygotowuję do niego profesjonalny teledysk
-Zaczęłam współpracę z zespołem grającym na imprezach okolicznościowych i mam mnóstwo pracy z przygotowaniem ich repertuaru
-Biorę udział w konkursie, w którym główną nagrodą jest występ podczas dni mojego miasta, co jest moim wielkim marzeniem, bo jestem rodowitą mieszkanką i od dziecka oglądałam występy na tej imprezie :) W tej tez sprawie mam do Was ogromną prośbę o pomoc! Dostałam sie do drugiego etapu, który polega na głosowaniu internetowym. Plusem jest to, że nie trzeba się nigdzie logować czy podawać jakichkolwiek danych. Zasada jest tylko taka, że można zagłosowac jeden raz z danej sieci internetowej. Można więc oddać głos z jednego komputera w domowej sieci WiFi, ale można zagłosować także z komórki itp czy innego urządzenia z własnym połączeniem internetowym. Byłabym niezmiernie wdzięczna za głosy, a może jeszcze namówienie znajomych czy rodziny do zagłosowania? Czas jest do końca kwietnia :)

Głosowanie:  http://www.palac.art.pl/pl/content/wytypuj-zwyciezcow-konkursu-100-tka-i-gra-muzyka

Prezentacja uczetników drugiego etapu: http://www.palac.art.pl/pl/aktualnosci/konkurs-100-tka-i-gra-muzyka-ii-etap-glosowanie

18 komentarzy:

  1. Zagłosowałam :) Ludzie jednak zwykle wybierają plastik, więc nie czuj, proszę Cię, przykrości, jeżeli zauważysz, że jakaś błazenada pobije Cię o pół punkta. Ty masz swoje grono fanów, którzy doceniają lepsze dźwięki, takie jest moje zdanie.
    Poruszam się ulicami, na których jest pełno klonu Justina Bibera, i czego się teraz spodziewać po naszej młodzieży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ziekuję za wsparcie! Niestety - taki wizerunek promuja media, a młodzi ludzie coraz chętniej to podchwytują... Ale masz racje - nie można sie tym przejmować, bo liczy się szczerość wobec siebie samego i innych, a nie powielanie trendów ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zagłosowane! Trzyma kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :). Świetne wieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowane! Życzę powodzenia :****

    OdpowiedzUsuń
  7. O spełnienie marzeń zawsze warto walczyć. Trzymam za Ciebie mocno kciuki i oczywiście postaram się pomóc w głosowaniu :) Już jestem niezmiernie ciekawa efektów Twoje pracy nad piosenką i teledyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zagłosowałam, życzę powodzenia :)
    u mnie też aktywnie i też z tego powodu się cieszę.

    OdpowiedzUsuń