środa, 27 kwietnia 2016

Nowy teledysk - zdjęcia z planu

Ostatnio wiele sie u mnie działo muzycznie, postanowiłam więc pójść za ciosem i nakręcić teledysk do mojego kolejnego singla. Sam utwór pozostanie tajemnicą do momentu premiery wraz z teledyskiem, jednak mogę zdradzić, że jest on utrzymany w pozytywnym, wakacyjnym klimacie, stąd też taki ma byc klip ;)

Tym razem zatrudniłam młoda ekipę specjalizującą się w teledyskach, Salty Skills z Sosnowca. Spotkałam sie z pełnym profesjonalizmem - wszystko omówilismy wcześniej i same zdjęcia przebiegły niezwykle sprawnie!

Rano pogoda nie zapowiadała się zbyt dobrze - było pochmurno, a nawet pokropił deszcze. Niezrażeni tym faktem rozpoczęliśmy zdjęcia i ku naszemu zaskoczeniu, słońce niebawem zaczęło przebijać się przez chmury :) I tak powstały moje solowe ujęcia:





W południe dołączyły do nas tancerki, z którymi przygotowałam choreografię w trio:




Na koniec swój układ zaprezentowały młode tancerki ze Szkoły Tańca Arabeska z Rudy Śląskiej, zachwycając całą ekipę swoim talentem i pasją :)








Dzień był pracowity, ale i bardzo pozytywnie energetyczny. Mam nadzieję, że znajdzie to odbicie w gotowym klipie! :)

P.S. Jako, że jestem w temacie muzycznym, to chciałam baaardzo  podziękować wszystkim, którzy wsparli mnie poprzez głosowanie w konkursie - zebrało sie tych głosów juz cąlkiem sporo! Jednoześnie chciałam prosić o dalsze wsparcie - skończenie w pierwszej piątce szczęśliwców, którzy wystąpią na Dniach Miasta jest w zasięgu ręki, potrzebuję jednak jeszcze trochę głosów! :)

http://www.palac.art.pl/pl/content/wytypuj-zwyciezcow-konkursu-100-tka-i-gra-muzyka



7 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego klipu. Zdjęcia wyglądają zachęcająco. Niecierpliwie więc oczekuję premiery :) Trzymam również kciuki za dalsze głosowanie i Twój sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję,że teledysk będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygująco, czekamy na premierę!
    I oczywiście głosuję, głosuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post! Teraz czekam na nowy teledysk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak wyszedł teledysk. Zdjęcia wyglądają obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  6. super, zdjęcia są świetnym preludium do tego, co mam nadzieję widać w teledysku. pogoda sprzyja a plenerowe wystąpienia bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń